Thursday 21 August 2014

Baru

Hai dan Assalamualaikum.

Err tak tahu nak mulakan macam mana .. sebenarnya saya memang minat menulis .. menulis pun apa apa benda merapu jekkk. Tak ada benda yang spesifik pun yang saya nak tulis, cuma saya suka share / baca semua benda yang menarik minat saya.

Ok firstly saya perkenalkan diri saya sebagai Sarah Mohamad sajooo. Dah lama jugak saya berblog ni, sebenarnya dari tahun 2008 lagiii. Lama tak lama jugak la kan hihihi. Cuma masa tu banyak komitmen yang lebih penting seperti study and etc. So saya tak la sepenuhnya into blogging ni. On and off je gituu orang cakap.

Pernah jugak buat blog untuk serius tapi setengah jalan jee hihihi sempat jugak buat blog .com tuu. Cuma ada beberapa masalah and saya stop. Blog lama tu saya nak matikan sebab ada banyak benda yang menjadi kenangan pahit kepada saya. Hurmm let it die with all the unwanted memory and feelings.

So disni pada hari ni saya start buat blog baru untuk kehidupan saya yang lebih matang dan segar dan yang pentingnya saya nak terapkan dalam jiwa saya supaya sentiasa positive so maybe dalam blog ni saya takkan share benda benda yang negatif yang berlaku di sekeliling saya dan kehidupan saya yang akan datang. Tengok tajuk blog ni pun dah tahu kan. hihihi.  InshaAllah.

Sedikit mengenai latar belakang saya ok. Saya memang asal dan dilahirkan di kelantan. Proud to be kelantanese! Sulung dari 4 beradik. Love my family to the moon and back! 

Sekarang walaupun berumur 26 tahun tapi masih belum kerja hehehe bukan malas ye pernah kerja cuma sekarang masih mencari kerja yang lebih stabil dan lebih kukuh. Belum berkhawin tetapi sudah bertunang. Ok enough with the blog writer.

Saya suka makan - makan, traveling, beauty products, good places and above all i hope to be a better person and muslimah.


Till we meet again (sooooon!) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi memberikan komen, pandangan dan ulasan anda. Saya hargai :)