Saturday 23 August 2014

Review BIOGLO CERAMIDE SCALP CARE SHAMPOO

Hi and assalamualaikum uols.

Saya baru try shampoo ni. Bestttt sangat shampoo ni. Saya ni memang jenis suka bertukar tukar produk sebab cepat  boring kalau guna yang sama je. Hihihi

Beli shampoo ni di outlet cosway area kota bharu. So far selama penggunaan shampoo ni memang best. Yang paling best adalah bau wangi. Lepas bershampoo tahap kewangian  tahan hingga ke 2 dan 3 hari!! Diri sendiri pun boleh bau rambut wangiiii!

Rambut pun terasa lembut semacam je walhal dah shampoo dekat 3 hari. Katanya shampoo ni untuk 'scalp care' sebab tu fungsi nya lebih kepada penjagaan kulit kepala.

Guna sikit je dalam sebesar 5cm je di atas tapak tangan, ikut penggunaan jugak ye kalau jenis rambut panjang lebihkan sikit ler nanti kang tak cukup pulak heeheehee. Saya just guna sikit je sebab berambut pendek. Tu pun dah berbuih banyakkk.
 
Jenis rambut saya pulak adalah jenis berminyak dan sangat kuat kelemumur. Kalau jenis berambut kelemumur ni memang agak menyampah ok sebab selalu gatal gatal kepala. Sebab tu saya shampoo je hari hari supaya rambut tak cepat gatal. Kalau 2 kali mandi maksudnya 2 kali la saya shampoo. 

Lepas guna shampoo ni memang saya perasan rambut saya dah tak berminyak dan kelemumur pun terus takde! Amazing betul hihihi rasanya nak stick terus dengan shampoo ni je =P



Saya bagi 5 bintang untuk produk ni. Harga pulak dalam RM16 kot masa saya beli. Kadang2 ada je promotion di cosway dan harga akan jadi lebih rendah. 

3 comments:

  1. Cosway Hairtec For Scalp Problem also very good for scalp problem, oily hair and smelly hair.

    ReplyDelete
  2. Hello … is the shampoo suitable and save for coloured or dyed hair?

    ReplyDelete

Terima kasih sudi memberikan komen, pandangan dan ulasan anda. Saya hargai :)